Hej Hadsten!

Mandag den 7 September startede Hadsten Skakklub på sæsonen 2020/21.

Kl. 19.00 startede vi med en lynturnering .

Kl 20.30 afholdt vi vores generalforsamling i henhold til vores love. Generalforsamlingen skulle have været afholdt den 16 Marts, men på grund af coronakrisen blev den udskudt.

Formandens beretning blev godkendt

Regnskab blev godkendt

Bestyrelsen består af: Formand: Sten Bo Andersen – Kassere: Kjeld Outzen – Sekretær:Anders Schildt – Bestyrelsmedlem: Gert Carlsen

Gert Carlsen fortalte om et par møder han havde været til i 6 hovedkreds.

Det ene var en workshop om vores nye hjemmeside.

Det andet emne var et foredrag med Hans Endrup Jacobsen fra Hillerød Skakklub. som 6 hovedkreds have inviteret til og fortælle om, hvad der skal til, når en skakklub skal trives og udvikle sig. Hans Endrup fortalte, på grund af de erfaringer han har gjort sig- Bl.a, som formand for Hillerød skakklub – en klub i rivende udvikling.

At, hvis man skal have medlemsudvikling i danske skakklubber skal man have øje for de ting man kan gøre noget ved, og ikke øje for det man ikke kan gøre noget ved.

Nogle af de ting, man kan gøre noget ved er de fysiske rammer: dvs. Mindst to lokaler-gode borde og stole- adgang til køkken.

Spillemæssige rammer: gode skakbrætter/brikker, samt tidssvarende ure.

Organisering: Even til og organiserer, hvem gør hvad. Hvem tager sig af nye spillere. Hvem kan undervise nye spillere osv.

Synligørelse: Hjemmeside – Facebook.