Om klubben

Hadsten Skakklub blev forsøgt startet den 19.10.1944, og der blev annonceret i avisen efter gamle og nye, gerne unge spillere.

Den 26.10 lykkedes det, at starte klubben op på Østergade Hotel. Der indmeldes 20 medlemmer. Lærer Vestergaard valgtes til formand og læge S.M. Pedersen til bestyrelsen sammen med pensioneret lærer Andersen, Vinderslev. Det vedtoges at holde klubaften hver Mandag.

Her, 75 år efter stiftelsen af Hadsten Skakklub, er klubaftenen stadig Mandag aften kl. 19. Nu bare på Hadsten Sundhedscenter Hovvej 76 8570 Hadsten, aktivitetslokale 5.

Besøg os i klubben og få en fornøjelig aften med og spille skak. Om du er begynder, øvet eller storspiller er ikke afgørende, blot du er interesseret i skakspillets mange udfordringer.

Hvis interessen ikke er der nu, vil den med garanti opstå ved indøvelse i spillets mange variationer.